Tuesday, November 3

Sedikit Terubat


1 November hari tu, ALLAH mengizinkan Saya dapat bersembang dengan salah seorang sahabat saya yang telah mengembara jauh di perantauan Orang, Syed Ahmad Fathi Bi Syed Khair. Beliau mengambil jurusan mechanical engineering di Russia. Kali ni adalah perbualan yang lebih terubat sebab dapat bersembang dengan dia melalui voice yahoo massenger ( betul ke nama ni, saya teka je) Tambahan pulak dapat tengok muka dia secara live. hilang habis jerawat dia ( mungkin kat sana dia tak jumpa serpihan cermin sbg alat pembantu memicit jerawat kot.) Apa2pun, supaya cepatlah sikit mereka tu balik berkhidmat untuk negara tercinta.

Sahabat yang lain, ALBO di Sudan, Rijal di Jordan, Shaffiy di Jordan/Madinah, Hamdi di syria, Fawwaz di Jordan, Tengku Fahmi di Korea dan Izzat di Mesir ( eh,adakah ini tahun 2011) semoga ALLAH mengizinkan kita untuk bertemu lagi di YM dan alam paling nyata..Amin.

5 comments:

Fathi Baik said...

Syed Ahmad Fathi tu
mana ada jerawat la..
haha.

atifgazali@gmail.com said...

masih kanak2 lagi izzat.
sbb tu belum ada jerawat.

أفيق فواز بن أحمد صالح said...

fathi xda jerawat??
pelik2..hahaha

[['izzat ibrahim]] said...

tulah pasal...ana pun pelik.

[['izzat ibrahim]] said...

to Atif :

Kanak2 nakal..

Tu lepas sampai rusia tu..
Dah2, balik2..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...