Friday, September 25

Anak-anak Saya


Raya kali ni adalah raya yang paling meriah dan gembira bagi saya. Sebab apa? panjang cerita nye..

Tapi timbul pulak satu kebimbangan..
Sekarang punya raya dah kurang sikit meriahnye..kan? yelah..Sekarang ni dah semakin kurang, sekumpulan budak-budak beraya bersama kawan dari rumah ke rumah.. kalau dulu jangan cerita, lambat keluar rumah je, mesti dah ada budak bagi Salam.. "Assalammualaikumm...kami datang nak raye..!" "Sudah,budak2 dah datang..tulah awak ni lambat sangat.." "Waalaikumsalam...Adik,jemputlah masuk.."
Lepas satu kumpulan, sekumpulan lagi datang..Bijak sungguh budak2 ni. saje tak datang ramai2..kalau ramai2 dapat duit sikit je..

Zaman2 tu macam nak hilang..Raya kali ni pun,hanya sekumpulan budak2 je yang datang beraya rumah saya.(huh..).Takpelah..Sebagai penghargaan, mereka dapatlah bergambar dengan saya (untungnye diorang..!!)



8 comments:

abid abdi said...

ceh,,, ingt best sgt kot bergambar ngan dia. huuuuuuuu

Aisyah Ulya said...

Bestnye budak2 tu..

izzat ibrahim said...

To Abid Abdi-

nada2 jeles nih

izzat ibrahim said...

To Aisyah Ulya -

memang gembira betul budak2 tu..(he2)

abid abdi said...

tak der maknanya nak jeles.. huhuh

'IZZAT IBRAHIM said...

Jemput mai rumah ana..kalau anta nak datang, ana sediakan sambutan yang paling special untuk anta!!

Fathi Baik said...

kesian bdk2 tu

[['izzat ibrahim]] said...

To Fathi :

ha'ah..
kesian budak tu..

tak dapat jumpa ana lama2..huh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...