Tuesday, November 3

Satu Perjuangan



Alhamdulillah..Aku bersyukur kepadaMU, kerana memberi keizinan kepada Ku untuk menjalani Peperiksaan STAM ku dengan lancar.
Medan dasyat peperiksaanyang baru 5 hari sahaja lepas, telah Ku harungi dengan berbekalkan kudrat yang kecil . Jadual pemakanan yang sedikit lari. Terperap lama dikelas, bertapa membuat revision. semakin kurang beramah mesra dengan adik2 yang lain. ditambah dengan taburan Azab azab2 ALLAH hasil torehan ku melakar dosa2 di hati. Sakitnya ujian itu tetap kugagahi menjunjungnya.
Selepas Asar 27hb Oktober(periksa bertulis STAM tamat).. Tekanan yang kurasai mulai mengendur.. huh, kenapa hanya mengendur, kenapa tidak terus terlerai? kan peperiksaan telah habis??..
Tidak, tidaklah ia hanya peperiksaan..bukanlah aku bicara tentang peperiksaan, Tetapi Satu Perjuangan. Perjuangan tidak sesekali tamat sebelum dapat keputusannya.
Sekarang Aku di Medan Mengharap (Tawakkal). Tekanan yang ku sangkakan kendur rupanya semakin menegang. Ujian dan Onak semakin mencengkam. Ya ALLAH, gagahilah Aku mengharunginya Ya ALLAH!

7 comments:

Syed Ahmad Fathi said...

InsyaALLAH..
Ana doakan ALLAH
beri yang terbaik
kpd sahabat terbaik ana..
moga dapat kejayaan dunia
dan akhirat Izzat.

abdullah luqman osman said...

ana pun kot...

Unknown said...

Ish, Albo nih.. Baru nak rasa feeling baca ucapan Fathi, dah nampak muka anta..huh. Lawak jah Albo, sedih pulak nanti..he2

abdullah luqman osman said...

ces....

Fawwaz Saleh said...

motga Allah beri kejayaan dunia dan akhirat

Unknown said...

To Fathi :

JazakALLAH khair fathi..

Semoga ALLAH mengizinkan anta untuk balik cepat2 ke negara ana..

Aminnn..

Unknown said...

To Fawwaz :

Aminnn..Ya rabbal Alamin..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...