Tuesday, June 29

Travelog - Reunion Pelajar SPM Lelaki MATRI Generasi Yang Ke-13



Ku mohon doa kepada MU Wahai TUHANku. Semoga Program Reunion kami ini dikira sebagai Ibadah yang mendapat keredhaan MU. Keredhaan MU adalah target utama kami. Itu sahaja laluan kami untuk menngapai Rahmat MU. Yang merupakan tiket paling sah untuk menyertai gerombolan Rasul-Rasul dan Nabi-nabi MU menuju ke destinasi AL-Jannah.

Pada Tanggal 25hb-28Jun, Pelajar SPM lelaki generasi yang ke-13 telah berjaya mengadakan program pertemuan semula, Reunion. Saya salah seorang dari mereka. Program dirancang yang diketuai oleh Akhi Radhi ini, telah diizinkan oleh ALLAH berjalan dengan penuh kejayaan.

Sahabat Generasi SPM yang ke-13 yang dapat menyertai adalah :
*.Radhi Rahman-Najmi Rahim-Lutfi Naeem-Abdullah Affan-'Izzat Ibrahim-Anas Mokhtar-Hilmi Razak-Naqiuddin Adam-Saiful Islam-Hanan-Shafiy Zakaria-Hamizan Hamid-Bashier Nasaruddin-Ikhwan Mahadzir-Ihsan Zakaria-Astain Billah-Zakuan Muhammad-Hanif Ismail-Hilmi Mahmood-Muaz Maula-Afifi Zakaria-Che Wan-Khalilullah Amin-Hanif Ahmad-Umair Suhaimi-Muzakkir Ridhwan-Muaz Mat Isa-Firdaus Hashim-Yaseer Yusof-Abu Asri-Muslim Klate-Nazri Akhbar-Syaza Safwan-Luqman Rejab-Faiz Syukri-Izzat Mt Suki-Afif Amjad-Azri Nasir-Amin Roseli

Sahabat yang tidak dapat hadir :
*Ibrahim Izzat-Hariz Hasnan-Syahmi Roseli-Musthfa Syawal-Hamdi Abu Hassan-Syed Fathi-Azaruddin Rahim-Tengku Fahmi-Afiq Fawwaz-Rijaluddin Manaf-Sharifuddin Osman-Faheem Islahi-Luqman Osman-Ahmad Saje-Umar Muhajir-Anas Norkepli-Hanif Hilmi-Fikri-Nazrin Ayen-Ikhwan Zulkifli-Izzat Cidek-Qayyim Izadden-Amirul Rasyid-Iqbal Harun-Zawawi Manan-Khalis Zawawi-Fathul Berry-Zulhilmi-Huzaifah Zarullail-Ikrimah Razak-Hanif Yahya-Muhaimin Yahya-Muhaimin Latif-Helmi Azahari-Abbas Salimi-Aizat Jang-Farhan Hj Yusof.

*Lengkapkan ye jika ada nama yang ana tertinggal.

Dengan NamaMU ya ALLAH. YANG MAHA PEMURAH LAGI MAHA PENYAYANG. Ku Mulakan catatan Travelog.



3:110
"Ku Doakan DiriMu Jadi Yang Terbaik"

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...