Wednesday, August 4

MY LOVE IS COOMING ! (Don't Be Jealous yea~)




Ramadhan Is Cooming !

Ramadhan yang akan datang kali ni aku tanak lepaskan macam tu sahaja. Hukum alam..Yang datang pasti akan pergi. Sementara dia masih kat sisi..Hargailah dia sebaik mungkin.

Seperti orang yang asyik dalam percintaan. Pasti kalian lebih ariff dengan dunia percintaan. Hembusan nafasnya, percakapannya, tenungannya, pendengarannya..Jika dibuat segala bunyi dan cahaya sebagai objek..Pasti akan berbentuk LOVE. haha. Kalian lah lebih memahami.

Ramadhan pun sebenarnya kekasih jugak. Malah lebih hebat balasan cinta yang diberikannya. Apabila semakin dalam tenungan dan belaian kita terhadapnya, responnya semakin menusuk ke jiwa. Haha. Tak caye? Cuba kalian buat untuk Ramdhan kali ni. Cuba2~ Kalau nak lah.. Kalau yang takanak..Cuba jugak.

Tenungan 100%

Jika yang nak mencuba. Cuba kalian pindahkan segala rasa cinta terhadap Ramadhan. Kalau sekadar 1%...sikitlah responnya..Rugi. Rugi sangat. Takkan nak sekadar lapar ngan dahaga saje..

Yelah.. Kekasih ni bukan senang nak dapat. Kali ni saja. Kalau dah terlepas, mana boleh toleh belakang. Terus berjalan ke hadapan. Eh, kat depan ada lagi kekasih ni sedang menanti. Betul2. Tapi...Sempat ke kita nak sampai kat depan tu?? Huh :( Takut tak sempat..

Jum !

Jum2..sama2 kita bercinta dengan Ramadhan. Dia tak kisah kalau ramai2 suka dia. Dan jangan jeles ya kalau ada yang dapat lebih respon cinta dari Ramadhan. Kalau taknak jeles..Rebutlah cepat2. Tak bersedia kah? Jangan risau.. Masih ada masa lagi untuk bersedia..Jom2.



3:110
"Ku Doakan DiriMu Agar Jadi Yang Terbaik"

2 comments:

nurizbhr said...

Ramadhan kareem..
selamat melangkah dgn penuh persediaan ke akademi tarbiyyah Ramadhan kali ini dan keluar sbg graduan mukmin yg sbnr.

tp kena ingat, sesiapa yg menyembah Ramadhan, Ramadhan akan berlalu..sesiapa yg menyembah Allah, Allah akan kekal selama-lamanya. maka, jadilah insan rabbani bukan insan ramadhani..

[['izzat ibrahim]] said...

kak izah :

betul kak..
kita kena letakkan kecintaan saja pada ramadhan..Jangan sampai kita jadikan Ramadhan sbg sembahan. Kerna hukum Makhluk..Yang datang pasti akan pergi..
Seperti kita cintakan Rasulullah..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...