Tuesday, September 21

Travelog - 18Reunion : Cable Car, Langkawi Geopark (Selepas)

Selamat Tinggal Puncak Gunung

Setelah 2 jam lebih kami berada di puncak ini, kami menerima ajakan Ketua Program untuk turun. Selamat tinggal pelancong2. Kami telah mencoret kenangan terindah di puncak gunung ini. Semoga ALLAH menjadi saksi yang MAHA KEKAL untuk persahabatan kami.

Dalam perjalanan nak turun gunung, sahabat kami Naqiuddin baru tiba. Beliau dijemput oleh Syaza Safwan, Saiful Islam, Hanif Ahmad dan Hamizan. Kesian depa tak dapat bergambar bersama.

Saiful Islam memang begitu. Dia suka tutp mata guna henset. Mungkin nak gantikan purdah. Mungkin.


Telaga Tujuh

Tasik di Langkawi Geopark.


Dalam tentatif, selepas program kami selesai di Langkawi Geopark, kami akan pergi berehat rehat di Telaga Tujuh. Dan saya tidak dapat turut serta dalam program berehat tu kerana sahabt se van kami, Yaser Yusof terpaksa pulang awal ke negeri asal dia. Jadi kami satu van menghantar dia ke Jeti Kuah.

Bila menyemak kembali photo2 dalam facebook, rupe2nye pogram berehat di Telaga Tujuh dibatalkan dan digantikan dengan program kejar-mengejar di tasik yang berada di Langkawi Geopark.
Mula2 aku rasa seperti tiada langsung ungkapan jeles yang tumbuh dalam hati, tapi bila fikir2 balik  keseronokan yang tidak dapat digambarkan dalam ungkapan mereka, aku terpaksa jeles jugak. argh.


Ikan2 seperti seronok dengan kedatangan kami.

Memang best. Tapi nak buat macam mana. Kena buat reunion lagi lah macam ni. Takpa2, sebenarnya kami yang bersama yaseq dalam satu van pun ada pengalaman yang cukup bernilai, berharga dan mahal. Tapi ni khusus untuk afifi, abu dan mungkin Mat nip. Set2 yang nak cepat kahwin. hehe.




3:110
'Ku Doakan DiriMu Agar Jadi Yang Terbaik'


1 comment:

Muhd Radhi said...

nak dengaq pngalamn yaseq??boleh??

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...