Wednesday, March 6

Tentang Abang Ipar Saya (Zaid Ibrahim)





Mula-mula tulis post ini untuk bagi ucapan birthday untuk abang ipar saya, Zaid Ibrahim. Tapi rupa-rupanya dia letak tarikh birthday kat fb dia tarikh yang salah. Habis tertipu.




Jadi malas pulak nak delete macam tu je..Saya tukar tajuk post ini kepada "Tentang Abang ipar saya"




----------------------------------------------------------------------------------------


6 Mac. Birthday abang ipar saya. Abg zaid ^_^


Happy birthday to you~

Semoga ALLAH sentiasa redha sama kamoo.


Abang zaid merupakan suami kepada kakak saya yang pertama, Asma’ shamjuddin.

Dulu dia kurus.
Tahun pertama perkahwinan dah mula ‘hamil’ :P
Tahun kedua dah mula steady balik.
Tahun ke-3 ni katanya nak ‘shape’ kan balik body. (harap-harap Berjaya) amen.

Kami pernah berjiran time kecik2 dulu di Segamat, Johor. (Mungkin diorang dah pendam cinta dari dulu ) kidding~

Abang zaid bukan sahaja berkahwin dengan kakak saya, malah beliau kahwin dengan keseluruhan ahli keluarga kami.

Awal-awal agak susah untuk menggunakan ‘kita awak’ dalam kata ganti nama sesama adik-beradik (sweet kan kami guna ‘kita awak’ ? :P ), tapi sekarang dah boleh dah.
Ini pun disebabkan abg zaid pandai menukar dari ‘perasaan hubungan sebagai kawan’ kepada ‘perasaan hubungan adik beradik’.


Sempena birthday abang zaid ni..
Doakan supaya dia dapat ‘tough’kan badan.
Dapat istiqmah dalam percintaan dengan kak asma’.
Dapat keputusan cemerlang dalam exam.

Semoga kita berkeluarga hingga hujung nyawa~
Dan dapat sama-sama masuk syurga.

--------------------------------------------------
Abang zaid : 'body shape' macam gambar ni pun smart dah ^_^



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...