Thursday, November 21

'Scene' Bersama Fatih Al-Mubaraq (Rindu Malaysia)


*Gambar : Raya 2008.
Fatih berbaju biru pekat.


Semalam sebelum tidur saya teringat satu 'scene' dengan adikku, fatih. Ketika itu saya, dia dan adik seorang, taqiy lagi duduk di rumah sahabat saya, Saiful Islam Izr.

...................................
Malam sebelumnya, saya, taqiy dan saiful islam keluar mkaan roti canai. Tinggalkan fatih tidur keseorangan kerana mungkin kepenatan.

Esok paginya dia bangun dan datang kepada saya dalam keadaan menangis. Saya tanya kenapa, dia tidak jawab dan terus keluarkan air mata.

Mungkin fatih lapar. Saya terus ke dapur dan panaskan roti canai semalam. Dia datang ke dapur dan terus duduk di meja makan. Saya tersenyum kerana agakan saya tepat. Fatih lapar.

Selepas selesai panaskan roti canai, Fatih terus makan. Sambil tu saya gelakkan dia. hehe :P

....................................

Kenapa Fatih nangis tanpa berkata apa-apa?

Sebab dia takut saya marah dia. Saya garang dengan adik-adik saya.

-----------------------------------
Saya harap, saya sempat untuk pulang ke rumah (Malaysia) dan berbuat sesuatu. Agar adik-adik saya mengatakan saya sudah berubah dan saya adalah abang yang menyayangi adik-adiknya.

Kawan-kawan doakan, kawan-kawan aminkan. ^_^


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...